Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
Бүтээгдэхүүний менежер (Product manager) нь компанийн зээлийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг зах зээлд амжилттай гаргах, шинэчлэх, сайжруулах үйл явцыг хариуцна.
- Зах зээлийн судалгаа, хараагчийн зан төлөвийг судлах, өрсөлдөгчийн бүтээгдэхүүний дүн шинжилгээ хийх зэрэг хийх ажлаар дамжуулан бүтээгдэхүүнийг хэрхэн илүү үр дүнтэй болгох талаар мэдээлэл цуглуулна.
- Бүтээгдэхүүний шаардлага, техникийн баримт бичгүүдийг боловсруулах
- Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний баримт бичиг, гарын авлага боловсруулах
- Бүтээгдэхүүний замын зураг (product roadmap) боловсруулах, хэрэгжүүлэх
- Бүтээгдэхүүний гүйцэтгэлийг хэмжих метрикс тогтоох, дүн шинжилгээ хийх
- Хөгжүүлэлтийн баг, Маркетинг, Борлуулалт зэрэг нэгжүүдтэй нягт хамтран ажиллах
- Зах зээлд танилцуулах стратеги боловсруулах
- А/Б туршилт явуулах, хэрэглэгчдээс санал авах, бүтээгдэхүүнийг сайжруулах
- Шинэ боломжуудыг судлах, санал болгох
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Бизнесийн удирдлага, санхүү, мэдээллийн технологи эсвэл холбогдох чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй
- Санхүүгийн бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт, удирдлагын чиглэлээр 1+ жилийн ажлын туршлагатай
- Agile, Scrum зэрэг бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн аргачлалын мэдлэгтэй
- Хэрэглэгчийн судалгаа, өгөгдөлд суурилсан шийдвэр гаргах чадвартай
- Баг удирдан чиглүүлэх, хөндлөн бүтцэтэй багуудтай хамтран ажиллах чадвартай
- Дүн шинжилгээ хийх, стратеги боловсруулах, шийдвэр гаргах чадвар өндөр
- Англи болон Монгол хэлний зохих мэдлэгтэй
Нэмэлт мэдээлэл
- Хангамж: Шатахуун + Утасны төлбөр + Өглөөний цай + Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний хөнгөлөлт + тав тухтай ажлын орчин